Ehdot ja sopimukset


 

Meidän asiakkaitamme ovat kaikki!

Sinun toiveesi ovat meille tärkeitä, oletpa sitten yksityisasiakas, jälleenmyyjä tai teet ostoja omalle organisaatiollesi. Jos sinulla on kysymyksiä, asiakaspalvelumme kertoo mielellään lisää. Soita tai laita sähköpostia (mail@cchobby.fi).

 

Verkkokauppa: www.cchobby.fi

Toimisto: Creativ Company Suomi, Martinkyläntie 63, 01720 Vantaa

Asiakaspalvelu ma-pe klo 8-16: 020 789 3530, mail@cchobby.fi

 

Oletko yksityisasiakas?

Käytössäsi on verkkokauppamme maksuvaihtoehdot: luottokortti, sekä Osuuspankin, Nordean ja Danske Bankin verkkomaksut ja pakettisi toimitetaan sinulle lähimpään postitoimipaikkaan noudettavaksi. Veloitamme toimitusmaksua 5,00€ (sis. alv 24%). Ennakkolaskutettavissa tilauksissa toimitusmaksu on aina 10,00€.

 

Oletko jälleenmyyjä?

Myymme tuotteitamme myös jälleenmyyjille ja ehdot täyttäville yrityksille on voimassa oma erillinen hinnasto. Ota yhteyttä myyntiimme ja kysy jälleenmyyjien myyntiehdot. Myynnin yhteystiedot, email: b2b@cchobby.fi ja puhelin: 0207 893 530.

 

Oletko ostamassa koululle, päiväkodille, seurakunnalle tai muulle organisaatiolle?

Maksuehtomme on sinulle silloin 30pv netto – jollei välillämme ole muita sopimuksia. Lähetämme organisaatiolle sähköisen laskun jos se teillä on käytössä. Alle 1000,00 verottoman euron toimituksiin lisätään toimituskulu, joka on suuruudeltaan 10,00€ (alv24%) ja paketti toimitetaan teille perille asti. 

 

Lähetykset

Postin toimittaman paketin kulkuaika Tanskan varastostamme perille on noin 7-9 arkipäivää. Jos tilaukseesi kuuluu useampi paketti, ne saattavat tulla eri päivinä. 

 

Jälkitoimitukset

Yli 40 euron jälkitoimitukset toimitetaan rahtivapaasti, muissa tapauksissa pyydämme sinua tilaamaan tuotteen uudelleen. Mikäli sinulla on jälkitoimitus avoimena, voit lisätä siihen tuotteita ilmoittamalla ne asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostitse. 

 

Palautukset

Yksityishenkilöt: kaikilla tilauksilla on 14 päivän täysi palautusaika, kun tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi Vantaan konttoriimme, saat hyvityslaskun tai rahapalautuksen antamallesi tilille. Palautukset tulee lähettää sovitusti Postin kuljettamana asiakaspalautusnumerollamme varustettuna. Paketissa mukana tulee olla lähetyslistan kopio, jossa on merkinnät mitä palautetaan ja mistä syystä. Muut: mikäli toimitus on ollut tilauksen mukainen ja tuote ei ole viallinen, sen voi palauttaa meille omalla kustannuksella. Kun tuote on saapunut meille, hyvitämme sen. Palautuksista on aina etukäteen sovittava asiakaspalvelumme kanssa.

 

HUOMIOITAVAA

Meillä on oikeus painovirheisiin, myydä tuotteita loppuun sekä hintojen muutoksiin.